Bestellen & Verzenden

Wanneer je iets hebt besteld in onze webshop, zal je pakket worden geleverd op het door jou aangegeven adres. We willen je alvast veel plezier wensen van je aankoop!

Mocht er in het bestel- of bezorgproces iets mis gaan of onduidelijk zijn, dan helpen we je hier graag verder. Hiernaast kun je op de vraag klikken om het antwoord daar op te bekijken.

  • Wil je weten hoe je iets kunt bestellen, kijk dan bij de veelgestelde vragen onder "Hoe bestel ik iets bij Eddy's?".
  • Heb je vragen over betaalmogelijkheden, kijk dan bij de veelgestelde vragen onder "Hoe gaat de betaling in zijn werk?".
  • Heb je vragen over het verzendproces, kijk dan bij de veelgestelde vragen onder "Wanneer ontvang ik mijn bestelling?".

We streven er naar je bestelling binnen 3 werkdagen bij je thuis af te leveren.

Eddy's werkt voor de bezorging van je bestelling samen met Post NL. Heb de bezorger gemist? Als je de barcode van je pakket hebt, bepaal je hier zelf waar je pakket de volgende keer wordt afgeleverd.

Eddy's werkt voor de bezorging van je bestelling samen met Post NL. Indien je pakket niet is aangekomen kun je contact met Post NL opnemen. Heb de bezorger gemist? Als je de barcode van je pakket hebt, bepaal je hier zelf waar je pakket de volgende keer wordt afgeleverd.

Maak direct na ontvangst een melding van de beschadiging via webshop@eddy-s.nl of 040-7370570. We zullen dan een gepaste oplossing aandragen.

Maak direct na ontvangst een melding van het verkeerde geleverde product via webshop@eddy-s.nl of 040-7370570. We zullen dan zorgen dat je het daadwerkelijk bestelde product zult ontvangen.