Mijn item vertoont gebreken. Krijg ik garantie hierop?
We kijken graag mee naar het probleem en de eventuele oplossing. We verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice en foto's van het desbetreffende item en het ordernummer te sturen. Vervolgens beoordelen wij jouw aanvraag en reageren wij met een eventuele passende oplossing.
Ik heb een verkeerd/beschadigd artikel ontvangen. Hoe lossen we dit op?
We kijken graag mee naar het probleem en de eventuele oplossing. Wij verzoeken je om direct na ontvangst (max. 5 werkdagen) contact op te nemen met onze klantenservice en foto's van het desbetreffende item o.v.v. het ordernummer te sturen of via www.retourneren.nl/eddy-s een aanvraag in te dienen. Vervolgens beoordelen wij jouw aanvraag en reageren wij met een eventuele passende oplossing.
Wat moet ik doen als de zegel op het pakket niet intact zijn?
Neem direct contact met ons op indien jouw pakket is aangekomen kapot is aangekomen. In principe moet je deze zendingen ten alle tijden weigeren omdat de verantwoordelijkheid van het leveren van een intact pakket bij de verzendpartner ligt. Indien je het pakket toch hebt aangenomen, neem dan direct contact op met onze klantenservice, dit heeft namelijk invloed op jouw garantie en het vervolg onderzoek. Wij zullen na melding hiervan direct een onderzoek starten via onze vervoerder, om te controleren hoe dit heeft kunnen gebeuren.