Hoe kan ik bestelde artikelen retourneren?

Klik HIER om jouw retour binnen enkele minuten, gemakkelijk en snel te regelen via onze retourservice!

Je kunt jouw online aankopen binnen 14 dagen aan ons retourneren. Je mag jouw aankopen thuis passen zoals je dat ook in onze winkels zou doen. De artikelen dienen in een zo oorspronkelijk mogelijke staat geretourneerd te worden: met aangehecht prijskaartje en in complete nieuwstaat.

Retouren kunnen worden afgekeurd indien er sprake is van:

  • Geen originele verpakking / prijskaartjes
  • Gedragen, gebruikt of gewassen
  • Beschadigd of vlekken ontstaan na ontvangst
  • Artikelen ruikend naar parfum / ruikend naar zweet / of andere geuren waaruit blijkt dat het item niet meer in nieuw staat verkeerd

In verband met hygiëne kunnen wij onderstaande artikelen niet retour accepteren. Indien het alsnog retour wordt gestuurd, hebben wij het recht om het retourpakket af te keuren.

  • Ondergoed
  • Zwemkleding zonder hygiënestrip
  • Sieraden

Let op: indien je meer bestellingen hebt geplaatst, kunnen deze niet in 1 retourpakket geretourneerd worden. Indien beiden orders wel samen in een retourpakket verstuurd worden, ben je niet verzekerd voor de goederen.

 

Hoe werkt de retourservice?

Klik HIER of ga naarwww.retourneren.nl/eddy-s

  • Vul jouw ordernummer en email in
  • Vul de hoeveelheid in van het artikel dat retour gaat
  • Maak een retourlabel aan voor de gewenste verzendpartner

De consument is wettelijk gezien verantwoordelijk voor een retourzending. Daarom raden we aan om de zending te verzekeren met de verzekeringsoptie in de check out. Hiermee wordt het aankoopbedrag vergoed door de verzekeringsmaatschappij bij vermissing of beschadiging van het pakket.

*Retourneren kan enkel via onze retourservice. Indien je kiest voor een andere weg dan staan wij niet garant voor eventueel verlies of beschadiging.

 

Ik heb een free gift ontvangen bij mijn bestelling. Hoe werkt dit met retourneren?

Free gifts moeten geretourneerd worden indien het actie product ook geretourneerd wordt, of als de actievoorwaarden niet meer gelden na retournering. Indien de free gift behouden wordt, wordt deze in rekening gebracht met het verwerken van de retour.

 

Kan ik mijn winkelaankoop retourneren?

Ook kun je jouw winkelaankoop natuurlijk retourneren. Echter kan dit enkel in de winkel waar je de items hebt gekocht. Neem de aankoopbon mee naar de desbetreffende winkel (EDDY'S of EDDY'S Outlet). De artikelen dienen in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd geretourneerd te worden.

 

Wat kost retourneren?

Wanneer je jouw bestelde artikel(en) wilt retourneren, ben je zelf verantwoordelijk voor het terugsturen en draag je de verzendkosten van de retourzending. De kosten van het retourneren zijn afhankelijk van de door jou gekozen verzendpartner.

 

Wanneer ontvang ik de retourbetaling?

Zodra wij jouw pakket in goede orde hebben ontvangen, ontvang je binnen 7 werkdagen een bevestiging. Wij doen ons best het aankoopbedrag van de geretourneerde items zo snel mogelijk aan je terug te betalen. Je ontvangt het aankoopbedrag op dezelfde manier waarop je dit bedrag hebt betaald. Indien je voor achteraf betalen hebt gekozen, annuleren wij de factuur en ontvang je een nieuwe factuur/informatie van Klarna. 

Indien je met een giftcard / tegoedcode hebt betaald wordt het bedrag in geval van retourneren niet teruggestort. Een giftcard of tegoedcode is niet inwisselbaar voor geld.

 

Kan ik een artikel omruilen?

Een winkelaankoop kun je in de winkel omruilen. Indien je online iets bij ons hebt besteld, is een omruiling helaas niet mogelijk. Wil je toch een andere maat of kleur? Plaats een nieuwe bestelling voor je gewenste item(s). Zo heb je het item snel in huis en voorkom je dat het gewenste item uitverkocht is geraakt. Stuur je huidige bestelling retour via onze retourservice

 

Ik heb een verkeerd/beschadigd artikel ontvangen. Hoe lossen we dit op?

Dat gaan we natuurlijk voor je oplossen. Wij bespreken graag de mogelijkheden met jou. We verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice en foto's van het desbetreffende item en het ordernummer te sturen. Vervolgens beoordelen wij jouw aanvraag en reageren wij met een passende oplossing.

Om jou het snelste te voorzien van een nieuw item, raden wij aan om een nieuwe bestelling voor het gewenste artikel te plaatsen. Zo heb je het item snel in huis en voorkom je dat het gewenste item uitverkocht is geraakt.

 

Er ontbreekt een artikel in mijn pakket. Hoe kan dat?

Indien we jouw bestelling niet volledig in orde kunnen maken door een bepaalde oorzaak, wordt je hierover geïnformeerd via de mail met een passende oplossing. Nog geen mail ontvangen van onze klantenservice? Neem dan hier contact met ons op.