Retourservice

Wil je een product ruilen of retourneren? Dat kan!

 

Via de RETOUR AANMELDEN button kun je een retour eenvoudig en snel regelen en met onze speciale ophaalservice halen wij de retour zelfs bij jou op!

 

Hoe werkt retourneren?

- Klik op de button RETOUR AANMELDEN of ga naar www.retourneren.nl/eddy-s

- Hier kun je direct een retourlabel aanmaken voor de door jou gekozen verzendpartner.

- Wij halen uw retour zelfs graag bij u op met de "ophaalservice op afspraak" die u vindt in de check out.

De consument is wettelijk gezien verantwoordelijk voor een retourzending. Daarom raden we onze klanten aan om de zending te verzekeren met de verzekeringsoptie in de check out. Hiermee wordt het aankoopbedrag vergoed door de verzekeringsmaatschappij bij vermissing of beschadiging van het pakket.

*Retourneren kan enkel via onze retourservice - kiest u voor een andere weg dan staan wij niet garant voor eventueel verlies of beschadiging.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

- EDDY’s hanteert een retourtermijn van 14 dagen en volgt hiermee het zogenaamde herroepingsrecht.

- Binnen dit termijn mag u het artikel bekijken, beoordelen en/of passen zoals u ook bij ons in de winkel zou doen. Dit geldt ook voor SALE producten.

- Stuur uw product altijd terug in de originele verpakking, met originele labels en prijskaartjes aangehecht. Het artikel mag niet zijn gedragen / gewassen of sporen van gebruik bevatten. Ook dient het artikel vrij te zijn van luchtjes als parfum, rook of zweet.

- Indien er sprake is van het bovenstaande heeft EDDY’s het recht om de retour af te keuren en op de kosten van de consument de retourneren aan de consument.

- De verzendkosten voor het terugsturen naar EDDY’S  worden niet vergoed.

- Binnen 7 werkdagen nadat wij uw retourzending in goede orde ontvangen hebben, ontvangt u hiervan een bevestiging. Vervolgens zullen wij het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk terugstorten of die factuur te annuleren indien u voor achteraf betalen heeft gekozen.

Kan ik mijn bestelde product ook ruilen?

Heeft u liever een andere maat of kleur? Ga naar www.eddy-s.nl en plaats een nieuwe bestelling voor het gewenste artikel of de gewenste maat. Zo heeft u het item snel in huis en voorkomt u dat het gewenste item uitverkocht is geraakt. Stuur uw huidige bestelling retour met het retourlabel verkrijgbaar via de button. 

Ik heb een verkeerd / beschadigd artikel ontvangen

Indien u een verkeerd of beschadigd artikel hebt ontvangen kunt u via www.retourneren.nl/eddy-s een retour aanvraag indienen. Wij beoordelen de klacht / fout aan de hand van de foto's die u upload in de aanvraag en reageren vervolgens op het verzoek met een gratis retourlabel (indien klacht gegrond is).

Om u het snelste te voorzien van het juiste / een nieuw artikel: ga naar www.eddy-s.nl en plaats een nieuwe bestelling voor het gewenste artikel. Zo heeft u het item snel in huis en voorkomt u dat het gewenste item uitverkocht is geraakt. Stuur uw huidige bestelling retour met het retourlabel verkrijgbaar via de RETOUR AANMELDEN button.

Wat kost retourneren?

De kosten van het retourneren zijn afhankelijk van de door jou gekozen verzendpartner. Bij het retourneren van een product ben je zelf verantwoordelijk voor de retourkosten. Als een pakket niet voldoende gefrankeerd teruggestuurd is naar ons, kunnen wij het pakket helaas niet aannemen. Breng je het product/de producten zelf terug naar de winkel, dan zijn hier vanzelfsprekend geen kosten aan verbonden

(LET OP: i.v.m. Covid werken wij enkel op afspraak via private shopping )