Ruilen & Retourneren

Ben je niet tevreden over een geleverd product, of is de maat of kleur toch niet goed? Vrijwel alle ongedragen producten kunnen geretourneerd worden.

Je kunt de producten binnen 14 dagen na levering, met de originele labels aangehecht en in de originele verpakking retourneren mits het artikel ongedragen is. Dit geldt ook voor afgeprijsde producten. Je hebt de mogelijkheid het product thuis te passen. Echter, als het product gebruikt, beschadigd en/of gewassen is, kan Eddy’s het helaas niet terugnemen. Ook producten die niet in de originele staat verkeren, producten zonder labels en/of originele verpakking en ondergoed kan niet geretourneerd worden.

Hoe werkt retourneren?

Alvorens een product te retourneren aan onze webshop, vult u het formulier hiernaast in.

Je kunt het product per post terugsturen naar de webshop, je zult na het aanmelden van de retour in het formulier hiernaast een email ontvangen met een verzendlabel om het item te retourneren. Zorg ervoor dat je de factuur of een briefje met je gegevens mee terugstuurt met je retour. Je kunt het product ook zelf terugbrengen in de winkel. Het adres van de winkel kun je vinden onder 'Winkel'. Het is helaas niet mogelijk om de retourbetaling in de winkel te ontvangen. Meer informatie hierover vind je bij de veelgestelde vragen onder het kopje dat gaat over retourneren.

Kan ik mijn bestelde product ook ruilen?

De mogelijkheid bestaat een gekocht product te ruilen voor bijvoorbeeld een andere maat of kleur. Neem hiervoor contact met ons op via webshop@eddy-s.nl of via telefoonnummer 040-7370570.

Wat kost retourneren?

Bij het retourneren van een product ben je zelf verantwoordelijk voor de retourkosten hiervan. Als een pakket niet voldoende gefrankeerd teruggestuurd is naar ons, kunnen wij het pakket helaas niet aannemen. Breng je het product/de producten zelf terug naar de winkel, dan zijn hier vanzelfsprekend geen kosten aan verbonden.