Wat zijn de levertijden?

Wij bieden onderstaande bezorgopties aan.

Voor Nederland geldt:
GRATIS levering
vanaf €49,95

  • Standaardlevering: Voor 22:00 uur besteld, morgen in huis (werkdagen)
  • Avondlevering: Voor 22:00 uur besteld, morgenavond in huis (ma t/m do)

 

Voor België geldt:
GRATIS levering 
vanaf €49,95

  • Voor 22:00 uur besteld, is de volgende werkdag in huis met POSTNL.

 

Wat is de status van mijn bestelling?

Wat leuk dat je een order bij ons hebt geplaatst! Wanneer je bestelling bij ons wordt verwerkt, ontvang je een Track & Trace code via de mail. Met de Track & Trace-informatie kun je jouw pakket volgen. Heb je de mail niet ontvangen? Check even je 'ongewenste reclame' inbox, vaak komt het hierin terecht. Indien je de mail nog steeds niet hebt gevonden, kun je hier contact met ons opnemen.  

Wanneer je op de dag van levering niet thuis bent op het door jou opgegeven bezorgadres, zal de bezorger de volgende dag het item opnieuw proberen aan te bieden, of zal het pakket bij de buren worden afgeleverd.

Houd er tevens rekening mee dat wij deels afhankelijk zijn van de prestaties van onze vervoerders. Wij kunnen helaas niet verantwoordelijk worden gehouden voor eventuele vertragingen ontstaan bij onze vervoerpartners. 

 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen in de winkel?

Op dit moment is het niet mogelijk om jouw bestelling in één van onze winkels te laten bezorgen of te retourneren.

 

Kan ik mijn adres wijzigen?

Indien je nog geen verzendbevestiging via de mail hebt ontvangen kunnen wij je adres wijzigen. Neem dan z.s.m. contact op met onze klantenservice en geef direct de nodige informatie en ordernummer door. Wanneer je de verzendbevestiging al hebt ontvangen via de mail, kun je via de Track & Trace code mogelijk het adres wijzigen. Indien dat niet lukt, houdt er dan rekening mee dat de levering eerst weer bij ons teruggebracht moet worden alvorens we opnieuw een zending kunnen aanbieden.

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Nee, wij kunnen helaas geen wijzigingen aanbrengen in jouw bestelling. Om jouw bestelling zo snel mogelijk te kunnen bezorgen, gaan wij daar direct mee aan de slag in ons magazijn. Echter kun je de bestelling annuleren via jouw EDDY'S Account, indien je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Vervolgens kun je een nieuwe order plaatsen met de juiste items/maten. 

 

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, gaan wij hier direct mee aan de slag in ons magazijn. Het is dus slechts kort mogelijk om jouw bestelling te annuleren. Dit doe je via jouw EDDY'S Account. Het is enkel mogelijk wanneer jouw order het magazijn nog niet heeft verlaten

Heb je geen EDDY'S account? Dan kunnen wij jou het snelst helpen als je hier contact met ons opneemt. Graag het ordernummer erbij vermelden, zodat we nóg sneller kunnen schakelen.

 

Er ontbreekt een artikel in mijn pakket. Hoe kan dat?

Indien we jouw bestelling niet volledig in orde kunnen maken door een bepaalde oorzaak, wordt je hierover geïnformeerd via de mail met een passende oplossing. Nog geen mail ontvangen van onze klantenservice? Neem dan hier contact met ons op.