Mijn item vertoont gebreken. Krijg ik garantie hierop?

Dat is niet de bedoeling. Dit lossen wij graag voor jou op. We verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice en foto's van het desbetreffende item en het ordernummer te sturen. Vervolgens beoordelen wij jouw aanvraag en reageren wij met een passende oplossing.

 

Ik heb een verkeerd/beschadigd artikel ontvangen. Hoe lossen we dit op?

Dat gaan we natuurlijk voor je oplossen. Wij bespreken graag de mogelijkheden met jou. We verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice en foto's van het desbetreffende item en het ordernummer te sturen. Vervolgens beoordelen wij jouw aanvraag en reageren wij met een passende oplossing.

Om jou het snelste te voorzien van een nieuw item, raden wij aan om een nieuwe bestelling voor het gewenste artikel te plaatsen. Zo heb je het item snel in huis en voorkom je dat het gewenste item uitverkocht is geraakt.

 

Wat moet ik doen als de zegel op het pakket niet intact zijn?

Neem direct contact met ons op indien jouw pakket is aangekomen kapot is aangekomen. In principe moet je deze zendingen ten alle tijden weigeren omdat de verantwoordelijkheid van het leveren van een intact pakket bij de verzendpartner ligt. Indien je het pakket toch hebt aangenomen, neem dan direct contact op met onze klantenservice, dit heeft namelijk invloed op jouw garantie en het vervolg onderzoek. Wij zullen na melding hiervan direct een onderzoek starten via onze vervoerder, om te controleren hoe dit heeft kunnen gebeuren.