Veelgestelde vragen (FAQ)

 

Hoe bestel ik een product?

Producten in je shoppingbag plaatsen
• Via de categorieën in ons hoofdmenu zoek je naar een bepaald product, waarbij je het filtermenu aan de bovenzijde kunt gebruiken om je selectie te verfijnen.
• Nadat je de juiste maat van het door jou gekozen product hebt geselecteerd, klik je op ‘In shoppingbag’.
• Hierna kun je verder winkelen. Ben je daarmee klaar, dan kun je rechts bovenin de website het totaalbedrag van de door jou geselecteerde producten vinden. Door op ‘Shoppingbag’ of ‘Afrekenen’ te klikken, kun je bekijken welke producten je geselecteerd hebt.
• Hier vind je ook je Shoppingbag overzicht, waar je een artikel altijd nog kunt verwijderen door op het kruisje bij het desbetreffende product te klikken.
• Klaar met winkelen? Klik dan op ‘Ga door naar afrekenen’ op de overzichtspagina.

Inloggen, registreren of bestellen zonder account
• Rechts boven in de pagina kun je inloggen
• Log in als je al klant bent.
• Nog geen klant? Klik dan op ‘Account aanmaken’ en vul je gegevens in. Klik op ‘Verstuur’ om je registratie definitief te maken. Na voltooiing van de registratie ontvang je een bevestigingsmail.
• Bestellen kan bij ons ook zonder account. Klik meteen op ‘Ga door naar afrekenen’, vul je gegevens in en klik vervolgens op ‘Plaats bestelling’.

Bestelling bevestigen
Controleer je shoppingbag en adresgegevens. Je kunt nu kiezen of je bestelling verzonden mag worden naar je factuuradres. Zo niet, vink deze optie dan uit en vul daaronder het bezorgadres in.
• Kies je betaalmethode om je bestelling definitief te maken.

Betaalwijze kiezen en afronden van de bestelling
• Na bovenstaande handelingen kun je een betaalwijze kiezen en bevestigen door te klikken op ‘Plaats bestelling’. Vervolgens word je doorgestuurd naar de betaalpagina.
• Op onze website kun je betalen met iDeal, Klarna, PayPal, Creditcard en voor Belgische klanten Bancontact
• Uitleg over de betaalmethodes vind je onder ‘Hoe gaat de betaling in zijn werk?’.

 

Hoe annuleer ik een bestelling?

Je kunt je bestelling annuleren zolang deze nog niet in behandeling is genomen. Dit kun je zien in de order onder ‘Status’. Neem contact op met ons via webshop@eddy-s.nl of via telefoonnummer 040 - 7370570.

 

Het product is niet meer beschikbaar, wat nu?

Helaas kan het voorkomen dat een product niet meer beschikbaar is. Wij zullen het totaalbedrag van de product(en) inclusief eventuele verzendkosten, binnen 10 werkdagen terugstorten op je rekening. Meer vragen over de retourbetalingen vind je onder ‘Ruilen en retourneren’.

 

Overige vragen

Voor overige vragen over het bestellen van een artikel kun je op onze bestellen en verzenden-pagina kijken of contact met ons opnemen via webshop@eddy-s.nl

Welke betaalmogelijkheden biedt Eddy's?

Eddy's biedt verschillende betaalmethodes. Voor deze betaalmethodes brengen wij geen extra kosten in rekening. Als je gebruik maakt van internetbankieren dan is iDeal de gemakkelijkste en snelste manier. Daarnaast kun je betalen met Klarna, PayPal, Creditcard en kunnen Belgische klanten kiezen voor de optie Bancontact.

  

Zijn mijn betaalgegevens veilig?

Je betaling gaat via een beveiligde SSL-server. Je herkent de beveiligde SSL-server aan de gesloten sleutel bovenaan je scherm.

  

Wat betaal ik aan verzendkosten? 

Binnen Nederland hanteren wij een vast bedrag van €4,95 aan verzendkosten. Bestel je voor meer dan €49,95, dan betaal je géén verzendkosten. Maar onze producten worden zelfs over de hele wereld geleverd! We leveren naar alle adressen in de landen uit de Verzendkosten tabel. Ook de verzendkosten voor verzenden buiten Nederland vind je in deze tabel. 

 

Overige vragen

Voor overige vragen over de betaalmethodes kun je contact met ons opnemen via webshop@eddy-s.nl

Wat is de levertijd?

Klik hier voor meer informatie over de levertijden.
 
 

Kan ik mijn bestelde product(en) retourneren?

Ben je niet tevreden over een geleverd product, of is de maat of kleur toch niet goed? Vrijwel alle producten kunnen geretourneerd worden. Je kunt de producten binnen 14 dagen na levering, met de originele labels aangehecht en in de originele verpakking retourneren. Dit geldt ook voor afgeprijsde producten. Je hebt de mogelijkheid het product thuis te passen. Echter, als het product gebruikt, beschadigd en/of gewassen is, kan Eddy’s het helaas niet terugnemen.
Wat kan niet geretourneerd worden?
• Gedragen, gebruikte, beschadigde en/of gewassen producten
• Producten die niet in de originele staat verkeren
• Producten zonder labels en/of originele verpakking
• Ondergoed
• Sieraden

Hoe werkt retourneren?

Alvorens een product te retourneren aan onze webshop, vult u het formulier op onze website in. Het formulier vindt u hier. We accepteren uitsluitend retouren/ruilingen waarvoor de instructies zijn gevolgd en via onze retourservice zijn aangemeld.
Je kunt het product per post terugsturen naar de webshop, maar je kunt het product ook zelf terugbrengen in de winkel. Het adres van de winkel kun je vinden op onze website onder 'Winkel'. Het is helaas niet mogelijk om de retourbetaling in de winkel te ontvangen.

NIEUW: Wij halen jouw retour bij jou thuis op! Ga naar www.retourneren.nl/eddy-s en kies de “ophaalservice” bij verzendopties.

 

Kan ik mijn bestelde product ook ruilen?

Heeft u liever een andere maat of kleur? Ga naar www.eddy-s.nl en plaats een nieuwe bestelling voor het gewenste artikel of de gewenste maat. Zo heeft u het item snel in huis en voorkomt u dat het gewenste item uitverkocht is geraakt. Stuur uw huidige bestelling retour met het retourlabel verkrijgbaar via de  www.retourneren.nl/eddy-s.

 

Wanneer ontvang ik de retourbetaling?

Zodra het product is afgeleverd en de retour is geaccepteerd, ontvang je een hiervan een e-mail. Het totaalbedrag van het product/de producten exclusief verzendkosten en retourkosten, wordt dan binnen 10 werkdagen na ontvangst van het retouritem teruggestort op je rekening. Het bedrag wordt teruggestort op de rekening waarmee je de betaling van jouw bestelling hebt gedaan. Het bedrag kan dus teruggestort zijn op je bankrekening of op je creditcardrekening. Na onze retourbetaling verschijnt het bedrag niet altijd meteen op je rekening. De termijn waarop het bedrag bij ons afgeschreven, en bij jou bijgeschreven wordt, is afhankelijk van je bank.
Ook wanneer je jouw retour terugbrengt in de winkel wordt het bedrag teruggestort op de rekening waarmee je de betaling van jouw bestelling hebt gedaan. Omdat de betalingen via een digitaal systeem verlopen, is het helaas niet mogelijk om de retourbetaling in de winkel te ontvangen. 

Overige vragen

Voor overige vragen over retouren of ruilingen kun je kijken op onze ruilen en retourneren-pagina of contact met ons opnemen via webshop@eddy-s.nl 

 

Heb ik garantie op de producten van Eddy's?

Gaat een door ons geleverd product onverwachts kapot, dan heb je daar vanzelfsprekend garantie op. In dit geval neem je contact met ons op via webshop@eddy-s.nl. We zullen er alles aan doen om het probleem op te lossen.


Wat moet ik doen als ik een verkeerd product heb ontvangen?

Wij behandelen alle bestellingen met grote zorg. Helaas kan het echter voorkomen dat je een verkeerd product toegestuurd krijgt. In dit geval neem je contact met ons op via webshop@eddy-s.nl. Wij zullen er alles aan doen om het probleem op te lossen.

Meld jouw retour aan via:  www.retourneren.nl/eddy-s en volg de instructies. 

Wat moet ik doen als de zegels op mijn pakket niet intact zijn bij levering? 

Bij EDDY’S pakken wij uw bestelling met veel zorg en aandacht in. Elk pakket voorzien wij van EDDY’S zegels en taping, zodat u zeker bent dat uw pakket in originele staat wordt geleverd.

Krijgt u uw pakket geleverd met gebroken zegels? Meld dit dan direct bij onze klantenservice; dit heeft invloed op uw garantie!

 

Ik heb een beschadigd artikel ontvangen.

Wij behandelen alle bestellingen met grote zorg. Helaas kan het echter voorkomen dat je bestelling in het verzendproces beschadigd raakt. Maak direct na ontvangst een melding van de beschadiging via webshop@eddy-s.nl. We zullen dan een gepaste oplossing aandragen.

Meld jouw retour aan via:  www.retourneren.nl/eddy-s en volg de instructies. 


Overige vragen

Voor overige vragen over garantie of klachten kun je contact met ons opnemen via webshop@eddy-s.nl 

Hoe maak ik een account aan op Eddy's?

Ga op onze homepage rechts bovenin op de donkere balk naar ‘inloggen’, kies voor ‘account aanmaken’ en vul in het volgende venster je gegevens in. Klik op ‘verstuur’ om je registratie definitief te maken. Na voltooiing van de registratie ontvang je een bevestigingsmail. We gaan zorgvuldig met je gegevens om. De gegevens worden niet verkocht of ter beschikking gesteld aan derden, tenzij specifiek aangegeven.
Winkel eenvoudig op Eddy's.nl door je aan te melden bij ieder bezoek. Klik daarvoor op onze homepage rechts bovenin op de donkere balk op ‘inloggen’ en kies voor inloggen, vul je e-mail adres en wachtwoord in. Winkelen zonder ingelogd te zijn kan ook, bij de bestelling van producten kun je je dan alsnog aanmelden.

 

Wat zijn de voordelen van een account op eddy-s.nl?

Je persoonlijke pagina biedt je een overzicht van je meest recente activiteiten. Je kunt bestellingen inzien, een standaard factuur- en afleveradres instellen en accountgegevens bijwerken. Je kunt je abonneren op nieuwsbrieven en zelf een wishlist maken tijdens het shoppen en deze in je account bekijken.

 

Hoe wijzig ik de gegevens van mijn account?

Na ingelogd te zijn kun je je gegevens wijzigen. Dit doe je door naar accountoverzicht te gaan, deze is automatisch geopend als je inlogt of kun je kiezen in het linker menu wanneer je bent ingelogd op je account. Je ziet nu per onderdeel een roodbruine link waar je op kunt klikken om je wijzigingen door te voeren. In het linker menu kun je andere categorieën kiezen om te wijzigen. 

 

Hoe verwijder ik al mijn gegevens?

Wil je uit onze database verwijderd worden? Neem dan even contact met ons op via webshop@eddy-s.nl.