FULLTIME: MANAGER Customer Support

40 UUR | EDDY'S HOOFDKANTOOR | NEEM CONTACT OP: [email protected]

Als manager van het customer support team, ben jij het eerste aanspreekpunt voor het customer support team wat dagelijks klaar staat voor onze online klanten. Onze online klanten worden 7 dagen per week geholpen met het maken van de juiste keuzes tijdens het online shoppen door o.a. productadvies, stijladvies en maatadvies te geven. Een belangrijk onderdeel hierin is het genereren van online verkoop door een optimale service te bieden. Ook worden onze klanten geholpen met vragen over het retourneren van producten, behandeling van klachten en reparaties en diverse zaken die extra service en aandacht nodig hebben.
Je bent communicatief en administratief vaardig, geduldig en je werkt secuur en oplossingsgericht. Je zorgt dat jouw team onze EDDY’S klanten de ultieme shop ervaring meegeven en gaat de uitdaging aan om de klanttevredenheid naar het hoogste niveau te brengen. Je stuurt aan, motiveert en traint jouw teamleden doelen te behalen en optimaal te presteren. 

Als manager van het customer support team voer je zelfstandig de volgende werkzaamheden uit:

  • Aansturen van het customer support team
  • Coördineren van de werkzaamheden van jouw team (mail, chat, Social Media, recensies, etc.) en aan/bijsturen waar nodig
  • Coachen en begeleiden van medewerkers om de kwaliteit te optimaliseren
  • Procesverbeteringen doorvoeren
  • Administratieve werkzaamheden

Functie eisen

  • Minimaal 1 jaar werkervaring hebt in een coördinerende/aansturende functie (bij voorkeur binnen een Klantenservice omgeving)
  • Jij bent toe aan die tweede of derde stap in je carrière en hebt de ervaring om ons team nog beter te maken en naar een hoger niveau te tillen
  • Een uitstekend organisatievermogen; jij weet wat er speelt en wat er gedaan moet worden.
  • Het vermogen om ook tijdens drukte en hectiek overzicht en regie te houden
  • Secuur, oplossingsgericht, klantvriendelijk 
  • Communicatieve en administratieve vaardigheden
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse- en Engelse taal
  • Groot verantwoordelijkheidsgevoel, initiatiefrijk, flexibel en oplossingsgericht

Wij bieden

  • Bonus systeem op basis van behaalde targets
  • Doorgroeimogelijkheden 
  • Prettige en informele werksfeer in een dynamische omgeving
  • Jonge, sociale en enthousiaste collega’s
  • Een marktconform salaris
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden


Is deze functieomschrijving jou op het lijf geschreven? Stuur jouw CV + Motivatiebrief in via [email protected] 

 


FULLTIME: Backoffice medewerker

32-40 UUR | EDDY'S HOOFDKANTOOR | NEEM CONTACT OP: [email protected]

Hou jij ontzettend van administratieve werkzaamheden en moet voor jou altijd alles kloppen? Lees dan snel verder, want EDDY’S is op zoek naar een backoffice medewerker. Marktconform salaris en werken in het gezellige Eindhoven.

Bijna negentig procent van de taken komt binnen via de e-mail. Het is dus echt belangrijk dat jij energie haalt uit het afhandelen van administratieve taken en het verwerken van informatie betreft inkomende opdrachten. Verder kun je goed plannen en behoud je graag het overzicht. Je komt terecht in een gezellig team en je werkt dan ook nauw samen met jouw collega’s.

De dagelijkse taken bestaan onder andere uit het verwerken van pakbonnen, facturen, bijhouden van backorders en shipments. Je hebt contact van met leveranciers en bouwt dossiers op. Je kunt perfect over weg met excel en je hebt nieuwe software systemen snel onder de knie.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Onderhouden van contact met bestaande leveranciers
  • Verwerken van inbound leveringen en inkooporders
  • Verwerken van pakbonnen en facturen
  • Je staat nauw in contact met inkoop, supply chain en finance
  • Overige administratieve werkzaamheden.

Profiel kandidaat

Wil je jezelf continu blijven ontwikkelen en heb je een commerciële drive? Dan is dit wellicht jouw nieuwe uitdaging!

Verder:

  • Heb je een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
  • Ben je assertief, probleemoplossend en hands-on. 
  • Ben je een goede teamplayer, maar pak je ook graag zelfstandig werk op.
  • Ben je analytisch en communicatief sterk.
  • Een goede administratie is essentieel voor het foutloos invoeren van orders en daar draai jij je handen niet voor om. Daarom is ervaring met Ms Office van belang, ervaring met Softwear is helemaal een pre! 
  • Ben je al bekend in deze functie en of heb je ervaring in de backoffice dan heb je een streepje voor.

Stuur jouw cv in via indeed of mail naar [email protected] – en wie weet nodigen wij jou uit voor een gesprek.

 

FULLTIME: Klantenservicemedewerker

32-40 UUR | EDDY'S HOOFDKANTOOR | NEEM CONTACT OP: [email protected]

Als klantenservicemedewerker op ons hoofdkantoor ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze online klanten. Onze klanten help je dagelijks met algemene vragen, retourneren van producten, behandeling van klachten en reparaties en diverse zaken die extra service en aandacht nodig hebben. Je bent communicatief en administratief vaardig, geduldig en je werkt secuur en oplossingsgericht. Je biedt de klanten de ultieme ervaring en gaat de uitdaging aan om de klanttevredenheid naar het hoogste niveau te brengen. Als klantenservicemedewerker voer je zelfstandig de volgende werkzaamheden uit:

  • Mailcontact
  • Social media chats beantwoorden
  • Reparaties en klachten behandelen
  • Administratieve werkzaamheden
  • Telefoneren

Functie eisen

  • Secuur, oplossingsgericht, klantvriendelijk 
  • Communicatieve en administratieve vaardigheden
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse- en Engelse taal
  • Flexibel met betrekking tot werktijden
  • Minimaal mbo4-werk- en -denkniveau

Wij bieden

  • Prettige en informele werksfeer in een dynamische omgeving
  • Jonge, sociale en enthousiaste collega’s
  • Een marktconform salaris
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Doorgroeimogelijkheden